هلال‌احمری‌های اردبیل گردهم می‌آیند
کد خبر: 4176233
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
در اعتراض به تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل؛

 هلال‌احمری‌های اردبیل گردهم می‌آیند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجتماع کارمندان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حمایت از امدادگران و کادر درمان و همچنین مردم مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد.

تجمع هلال احمربه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۶ مهرماه، تجاوز وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل را به صورت حملات مداوم هوایی، بمباران از زمین و دریا بر علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را محکوم کرد.

وی گفت: این رژیم با انجام حملات ددمنشانه بر علیه زنان و کودکان فلسطینی منجر به شهادت تعداد بیشماری از غیرنظامیان شده است در این میان از دیگر اقدامات نقض آشکار حقوق بشردوستانه بین‌المللی حمله به داوطلبان و کارکنان واحد‌های بهداشتی و درمانی و همچنین آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر فلسطین بوده که منجر به شهادت چند تن از افراد مذکور و داوطلبان آن جمعیت ملی و از بین رفتن لوازم و تجهیزات پزشکی، آمبولانس ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها شده است.

قویدل تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز همزمان با هلال احمری‌های سراسر کشور در محکومیت رژیم اشغالگر اسرائیل فردا ۲۷ مهرماه ساعت ۹ صبح در اجتماع بزرگی در محوطه ساختمان امداد و نجات استان گرد هم می‌آیند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلا احمراستان اردبیل داوطلبان و امدادگران و مجموعه هلال احمر استان اردبیل نیز از آغاز این درگیری‌ها و مخاصمات برای حضور کادر درمانی در نواز غزه و ارسال اقلام بشردوستانه اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است اجتماع بیش از ۵ هزار نفری از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حمایت از امدادگران و کادر درمان و همچنین مردم مظلوم غزه در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha